Wednesday, February 8, 2012

My Childhood Moment (T_T)

I went back to my hometown on the 1st of May 2011.
 It was really cool.
 I went to visit few memorable places.
I missed my childhood moment,
 I missed my school,
 I missed all the past.
This is the most precious chance I ever had in my life. 

T.A.I.P.I.N.G...Peace & Cool




Di Taman Tasik Taiping inilah,abah akan bawa aku dan adik-adik bermain waktu petang.
 Disinilah taman permainan kami kecik-kecik dulu.



Treacher Methodist Girls (Primary) School


Di tiang itu,aku dah school-mate main tangkap tiang.
Sapa kena tangkap kena jadi "org jahat" kt tengah2.
Yang sempat tangkap tiang kira selamat!!!!
 Kawan-kawan aku masih ingat tak yer?

Aku adalah batch pertama yang merasmikan dewan ini semasa mengambil UPSR.
Dewan hasil kutipan derma dan sumbangan.
Aku ingat lagi masa pergi kutip derma dengan kad kutipan.
 Memori sungguh!!!


Treacher Methodist Girls (Secondary) School




Padang sekolah.
 Kenapa masa aku sekolah dulu,
rasanya padang ni luas sangat.
Sekarang, pergi tengok...mak aiii keciknya padang =)

No comments:

Post a Comment

Diam

Kadang kala, Berdiam diri itu penting demi untuk menjaga hati dan perasaan sendiri. Jika seseorang sudah menyakiti dengan sikap dan patah ka...