Friday, January 17, 2014

Dari Diploma Pengurusan Perniagaan ITTAR Batch 1999, And Here Where Are Today in Whatsapp of the year of 2014

Everything bermula dari gambar kami zaman belajar dulu dalam kelas yang Abg Chon post dekat FB (seram aku ingat balik zaman ni) 😅😅😅 manakan tidak, batch tahun 99 lah satu-satunya batch yang dah buat lecturer merajuk keluar kelas dalam sejarah penubuhan institute technology tun abdul razak.

Today, aku berjaya satukan kami semua di alam maya (whatsapp) walau bagaimanapun, tak semua dari kami yang dapat join sebab tak semua dari kami ade akaun whatsapp dan tak semua jugak yang take dapat join atas sebab² yang tak pasti.
Antara sosok² yang aktif buat masa ini ialah :-

  • Aku
  • Marliza
  • Kak Ila
  • Haidar
  • Adzham 
  • Abg Salam (y)
  • Sri Are'u
  • Siti Rohayu
  • Maria
  • Irma
  • Yan
  • Kawi
Ini lah insan yang sudi mewarnai group whatsapp yang aku tubuhkan pada dasarnya untuk menjalinkan silaturahim yang telah terputus antara kami sejak 13-12 tahun yang lulu.

Disini aku sharekan moment indah terkini yang telah berhasil kami jayakan...Alhamdulillah.

AKU AYU & AYU


 

MARLIZA,HAIDAR,YAN & SARAH
 




 
Semua pun masih mengancam lag walaupun sebahagian besar dah jadi mummy (macam haidar selalu kata - dia cantik) ye kan je lah hahaha 😂😂😂

Antara topic "panas" yang selalu kami bualkan ialah macam yang ade dekat blog haidar cantikkkk!!!!

Till then~~

Adois Amigos...



1 comment:

  1. Waahahaha aku suka baca!!!! Love u laaaaaa yun shantek manis...

    Ok. Yg aku kata cantik mmg tepat. Muntohh wehh muntohhh

    ReplyDelete

Diam

Kadang kala, Berdiam diri itu penting demi untuk menjaga hati dan perasaan sendiri. Jika seseorang sudah menyakiti dengan sikap dan patah ka...